Empresa nacida en el 2013 del sector de moda para mujer, reconocida por un estilo urbano y accesible, busca un/a Gerente franquiciado/a para la apertura de una nueva tienda en Girona.
La misión de la empresa es buscar tejidos, patrones, asegurarse de la calidad y la esencia de sus colecciones, con el mismo amor del primer día, donde sus colecciones atemporales forman parte del día a día.
En dicha empresa proyectan la apertura de una nueva tienda en los próximos meses.
Buscamos a personas emprendedoras, con ganas de gestionar su propio negocio, con capacidad de gestión empresarial, pasión por la venta y las
personas, que sean capaces de generar confianza a sus clientes. Pensamos en una persona con habilidades comerciales que quiera gestionar su propio tiempo.
Se ofrece la posibilidad de tener tu propia tienda, gestionar tu tiempo y ganar lo que te mereces trabajando en lo que te gusta.
Tú te encargarías de:
- Puesta en marcha de la nueva tienda con todo el soporte del equipo de gerencia.
- Gestión diaria de la tienda.
- Gestión de los pedidos.
Se ofrece:
- La experiencia de 10 años desde el minuto 1.
- Asesoramiento integral, ubicación, licencias, obras, puesta en marcha.
- Tienda totalmente equipada. con stock, lista para facturar.
- Formación inicial, y continuada para el franquiciado.
- Alta rentabilidad de la inversión a realizar y acceso a un salario acorde a la posición.
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Per important empresa, amb una trajectòria consolidada i en constant creixement, del sector industrial plàstic, situada a la zona de la Garrotxa, seleccionem un/a Tècnic/a d'Injecció amb la missió de complir, controlar, realitzar i supervisar totes les fases i procediments de preparació tècnica i posada en marxa.
Amb dependència al cap de torn, les seves responsabilitats seran:
- Dur a terme totes les fases i processos associats a la posada en marxa d'una màquina injectora.
- Garantir els temps de cicle i scrap segons el previst.
- Vetllar per bon funcionament de les màquines i eines de treball.
- Formar i motivar l'equip de canviadors de motlle i caps d'equip.
- Supervisar a les persones implicades en totes les fases del procés.
- Seguiment i revisió de tota la documentació.
- Assegurar els estàndards de productivitat, eficiència, qualitat i seguretat.
Es requereix:
- Torn fixe o rotatiu de dilluns a divendres.
- Coneixements en injecció plàstica.
- Persona amb capacitat organitzativa, treball en equip, amb facilitat per prendre decisions i saber prioritzar.
S'ofereix:
- Estabilitat laboral en important empresa de la zona.
- Remuneració d'acord amb l'experiència i valors aportats.
- Pla de carrera i formació.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Per empresa familiar, amb una trajectòria consolidada i especialitzada en la mecanització de peces en sèrie del sector metal·lúrgic, ubicada en la comarca de La Garrotxa, seleccionem un/a Oficial de 1a per realitzar la programació de la maquinària de control numèric.
Reportant a la gerència de l'empresa, les seves principals responsabilitats seran;
- Definir els processos d'optimització dels mecanitzats dels diferents components.
- Programació de la maquinària CNC (centres de mecanitzat).
- Preparació i posada a punt de la maquinària.
- Interpretació de plànols.
- Verificació de la qualitat de les peces.
Es requereix:
- Coneixements en llenguatge de programació Fanuc.
- Residència en la Comarca de la Garrotxa o adjacents.
- Persona amb ganes d'assumir nous reptes laborals, amb una actitud proactiva, amb iniciativa, disposat a l'aprenentatge i amb ganes de formar part d'un gran equip humà.
S'ofereix:
- Projecte estable amb empresa consolidada.
- Remuneració acord amb l'experiència i formació del candidat/a.
- Pla de carrera i formació.
- Horari: 07:00h a 15:00h
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Seleccionem director/a de postvenda per a important empresa del sector nàutic ubicada al Baix Empordà. Extraordinària oportunitat per a desenvolupar el projecte acompanyat/da de grans professionals.
Tasques:
-Gestió d'equip (10 persones)
-Organització de l'equip: horaris, cites, planificació de recanvis, ordres de treball, resolució d'incidències, etc.
-Atenció al públic (presencial, telefònic i correus)
-Gestió i tramitació de garanties
-Gestions administratives: Presentació de pressupost i emissió de factures, oferint els serveis i productes de què disposa l'empresa.
-Servei postvenda en el sector naval (gestió d'incidències, seguiment de compres, manteniment, reparacions, etc)
Es requereix:
-Persona amb capacitat de lideratge, treball en equip i compromís.
-Persona organitzada, flexible, amb iniciativa i resolutiva.
-Molt bona comunicació amb clients, gerencia, altres departaments i proveïdors.
-Domini del paquet Office i Excel
S'ofereix:
-Estabilitat laboral.
-Jornada completa.
-Atractiu paquet salarial.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Empresa especialista en embalajes reutilizables de plástico, diseñadores, fabricantes y comerciales de gamas de cajas y contenedores rígidos (palox) para los sectores industriales, agro-alimentarios y agrícolas, precisa incorporar un Técnico de inyección de plástico/jefe de turno para su planta ubicada al sur de la provincia de Girona.
La misión principal de la persona seleccionada será la de gestionar i coordinar los recursos productivos disponibles durante el turno asignado, supervisando el cumplimiento eficaz de los programas de fabricación y velando por el cumplimiento de los estándares establecidos de calidad, coste y seguridad.
Entre sus funciones principales se encuentran:
-Tareas te técnico de inyección de máquinas, cambios de moldes, etc.
-Ejecutar y supervisar los programas de producción.
-Asignar a los operarios los diferentes turnos de trabajo, en función de sus capacidades y habilidades.
-Animar y motivar al equipo para la consecución de los objetivos.
-Controlar y supervisar el rendimiento optimo de los equipos, máquinas y personas.
-Asegurar la adecuada administración y utilización de los materiales de consumo.
-Velar por el cumplimiento de las normas de seguridad e higiene.
-Velar per la calidad de los resultados.
Se requiere:
-Disponibilidad para realizar turnos rotativos (mañana, tarde, noche)
-Residencia cercana a la planta.
-Conocimientos de procesos de inyección de plástico y ofimática.
-Experiencia en tareas similares en empresa del sector.
Se ofrece:
-Contrato indefinido.
-Jornada intensiva de lunes a viernes (mañana, tarde y noche)
-Posibilidad de promoción en compañía estable.
Pensamos en una persona comprometida, sistemática, ordenada y orientada a objetivos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Per a consolidada assessoria orientada al sector empresarial, amb àmplia experiència en l'àmbit de l'assessorament fiscal i laboral, precisem incorporar al seu despatx de la Garrotxa, un/a tècnic/a fiscal o laboral. Es valoraran perfils sèniors o júniors i s'adaptarà un pla de carrera en funció del perfil.
Perfil FISCAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 4 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit fiscal de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Planificació fiscal i elaboració de les declaracions d'impostos (mensuals, trimestrals i anuals).
- Tancament d'exercicis dels clients i revisions comptables.
- Inspeccions tributàries i procediments tributaris.
- Conciliació bancària.
- Gestió dels requeriments d'Hisenda.
- Confecció i revisió de la comptabilitat.
- Coordinació amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).
- Assessorament en l'àmbit fiscal, comptable i econòmic.
Perfil LABORAL.
En dependència de la gerència i dins el departament de 6 persones, les seves principals funcions són:
- Gestió del dia a dia en l'àmbit laboral de les empreses client assignades (Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials).
- Tramitació d?altes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social a través del Sistema RED.
- Assessorament, confecció i tramitació de contractes de treball i pròrrogues, davant les Oficines de Treball o mitjançant el programa Contrat@.
- Seguiment del conveni col·lectiu aplicable segons cada activitat empresarial.
- Confecció de les nòmines del personal de l?empresa en model oficial.
- Regularització trimestral de la retenció de l?IRPF de cada treballador.
- Confecció trimestral de l?IRPF (Model 111).
- Tancament de l?any (Model 190) i emissió dels certificats per a fer la declaració de renda.
- Confecció dels certificats d?empresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
- Confecció i tramitació de les Assegurances Socials a través del Sistema SILTRA.
- Preparació, confecció i enviament mensual del fitxer CRA.
- Confecció del model TC1 de liquidació de vacances.
- Comunicació d?accidents, baixes, confirmacions i altes per incapacitat temporal, davant les mútues o l?INS a través dels sistemes telemàtics corresponents.
Es requereix:
- Grau en Economia/ ADE o Dret i valorable postgrau en Fiscalitat.
- Capacitat de comunicació i motivació per al tracte amb el client.
- Coneixements avançats en eines informàtiques i sobretot en Excel i base de dades fiscals/ laborals.
S'ofereix:
- Creixement professional en empresa consolidada i en expansió.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Administrativo/a logística
Empresa destacada en el ámbito del transporte y la logística busca administrativo/a para incorporar de forma inmediata. . Las funciones principales incluyen conocimiento de logística, coordinacion con departamento de tráfico y gestión de incidencias, gestión de mails, atención al cliente, trabajo con el Paquete Office, etc. Si tienes experiencia previa como administrativo/a en el sector logístico, ¡apúntate y conozcámonos! En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar